- همیت و جایگاه یکپارچهسازی داده (Data Integration) در سازمانها
- مفاهیم یکپارچهسازی داده (Data Integration)
- انبارش داده (Data Warehousing)
- استخراج، تبدیل و بارگذاری داده (ETL)
- همسانسازی داده (Data Replication )
- مجازی سازی داده (Data virtualization)
- متحدسازی داده (Data Federation)
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار SPSS Modeler 14.2
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار SPSS Modeler 14.2
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار کلمنتاین Clementine12
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار کلمنتاین Clementine12
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار رپید ماینر rapidminer
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار رپید ماینر rapidminer
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار وکا weka
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار وکا weka
کاربرد داده کاوی در بیماری سرطان
کاربرد داده کاوی در بیماری سرطان
هدف این تحقیق بررسی و شناخت عوامل موثر بر بیماری سرطان از نوع خوش خیم و بدخیم می باشد . ابتدا با بررسی منابع مشخص گردید که در بروز بیماری سرطان از نوع خوش خیم و بدخیم عوامل گوناگونی مانند یکنواختی اندازه سلول ، ضخامت و انبوه تومور، کروماتین ملایم و هستک طبیعی نقش زیادی دارند که از این بین نقش یکنواختی اندازه سلول و ضخامت انبوه تومور بیش از سایر عوامل میباشد .
کاربرد داده کاوی در تحلیل سبد بازار
کاربرد داده کاوی در تحلیل سبد بازار
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
یکی از حالت های تحلیل قواعد تلازمی ، تجزیه و تحلیل سبد بازار میباشد.پیشرفت فناوری فروشگاه ها را قادر می سازد تا حجم زیادی از داده های خرید مشتریان را جمع آوری و ذخیره نمایند .هر مشتری خرید مجزایی را در مقادیر مختلف و زمانهای متفاوت انجام می دهد و داده های موجود در سبد بازار نشان دهنده خرید مشتری در یک زمان خاص است . با تجزیه و تحلیل سبد بازار خرده فروشان می توانند رفتار مشتریان را پیش بینی کنند. این کار به آنها کمک می کند تا بتوانند کالای های خود را بهتر سازماندهی کرده و چیدمان بهتری از محصولات خود داشته باشند و از این طریق سودآوری خود را افزایش دهند .
کاربرد داده کاوی در بیمه
کاربرد داده کاوی در بیمه
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
با توجه به پیشرفت سریع فناوری اطلاعات حجم اطلاعات ذخیره شده در پایگاه های داده شرکت های بیمه به سرعت در حال افزایش است .در این تحقیق ضمن بررسی اجمالی داده کاوی به نقش آن در کشف دانش موجود در پایگاه های داده و بهبود امور مرتبط با صنعت بیمه می پردازد بیشتر هدف در این تحقیق این است که بدانیم چه قرار دادهایی برای بیمه سود آور و چه نوع قرار داده هایی برای بیمه غیر سود آور(زیان آور ) می باشد.
کاربرد داده کاوی در پیش بینی عود مجدد سرطان پستان
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
تعداد و اندازه پایگاه داده های پزشکی به سرعت در حال افزایش است و مدل های
توسعه یافته تکنیک داده کاوی می توانند برای پزشکان جهت کمک در تصمیم گیری
موثر و کاربردی باشند. هدف اصلی از این مقاله، گزارش یک پروژه تحقیقاتی به منظور
مقایسه الگوریتم های مختلف داده کاوی از طریق مقایسه حساسیت، ویژگی و دقت
بین آنها، جهت انتخاب دقیق ترین مدل برای پیش بینی عود مجدد سرطان پستان در
زنان مبتلا بوده است.
کاربرد داده کاوی در پیش بینی بیماری قلبی
امروزه در دانش پزشکی شاهد جمع آوری داده های فراوان در مورد بیماری های مختلف هستیم.تحقیق روی این داده ها و بدست آوردن نتایج و الگو های مفید در رابطه با بیماری ها یکی از اهداف استفاده از این داده ها است.در این پروژه برای بدست آوردن روابط مفید بین عوامل خطر زا در بیماری قلبی استفاده کرده ایم.این بیماری با توجه به شیوه و سهمی که در مرگ و میر انسانها دارند از اهمیت بالایی برخوردار ند.با اعمال داده کاوی روی این داده ها مهمترین متغیرها در ارتباط با آنژین صدری ناشی از ورزش، نوع درد سینه ،قند خون ، سن ، حداکثر ضربان قلب و فشار خون است .
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
کاربرد داده کاوی در تشخیص بیماری افسردگی
کاربرد داده کاوی در تشخیص بیماری افسردگی
هدف از این تحقیق شناسایی عوامل موثر در تشخیص بیماری افسردگی میباشد.داده ها مربوط به بیمارانی با درصد افسردگی کم ،متوسط و زیاد میباشد. عوامل متعددی در تشدید بیماری افسردگی دخیل هستند در این تحقیق مهمترین عوامل عبارتند از عدم فعالیتهای ورزشی ، ایمان و اعتقادات دینی پایین،مجرد بودن،داشتن دوست از جنس مخالف موسیقی زیادو ...
کاربرد داده کاوی در مدیریت بانکداری
کاربرد داده کاوی در مدیریت بانکداری
چکیده
یکی از مسائلی که برای بانک ها بسار مهم می باشد این است که قبل از اعطای تسهیلات ، احتمال عدم بازپرداخت از سوی مشتریان را ارزیابی کند .در این نوع مسائل که در آن پیش بینی کلاس مشتریان بر مبنای مشخصات آنها از جمله اطلاعات شخصی ، اطلاعات اعتباری ، سوابق تسهیلات بانکی ، اطلاعات قضایی و غیره انجام می گیرد.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
کاربرد داده کاوی در مخابرات
کاربرد داده کاوی در مخابرات
چکیده
یکی ار کاربرد های داده کاوی در زمینه مخابرات است .در این تحقیق یک شرکت مخابرات می خواهد مشتریانش را بر اساس الگو های مصرف خرمات بخش بندی کند و آنها را به چهار گروه دسته بندی کند تا بداند یک مشتری از چه نوع خدمات استفاده می کند تا پیشنهادات آتی به هر مشتری را سفارشی سازی کند.
طراحی یک متدلوژی مبتنی بر RFM جهت سنجش وفاداری مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی
طراحی یک متدلوژی مبتنی بر RFM جهت سنجش وفاداری مشتری با استفاده از
تکنیک های داده کاوی
داده کاوی یکی از تکنیک های جدید برای کاوش الگو ها با توجه به داده های مشتریان است که سبب بهبود ارتباط با مشتری می شود و از ابزار ها مطرح در مدیریت ارتباط با مشتری می باشند. موضوع به این دلیل اهمیت دارد که سازمانها برای موفقیت در کسب و کار لازم دارند مشتریانشان را به درستی بشناسند و نیاز ها و خواسته های آنها را پیش بینی کنند .هدف از این تحقیق شناسایی مشتریان وفادار بر اساس تعداد خرید. (Monetary) ارزش پولی (Frequency) تکرار و (Recenty) تازگی انجام خرید از دستگاه های پوز در سراسر کشورمی باشد .
کاربرد داده کاوی در بازاریابی بانکی
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
بازاریابی مستقیم بانکی، نوعی بازاریابی است که مستقیماً با مشتری ارتباط برقرار میشود. در این روش، افرادی که بازاریابی میشوند مستقیماً ازبازار هدف انتخاب میشوند. بازاریابی مستقیم نوعی تاکتیک تهاجمی در بازاریابی است که معمولاً با استفاده از ابزارارتباطی مستقیم برای رسیدن به مشتریان جدید تلاش می کند . بازاریابی مستقیم می تواند در مورد مشتریان فعلی یا گذشته هم اجرا شود.
در تحقیق حاضر اهمیت تعیین عوامل موثر در صنعت بازاریابی بانکی بحث و بررسی شد . درخت تصمیم ، رگرسیون لجستیک با وجود سادگی در نتایج دقت قابل قبولی در داده های بانکی ارائه داد. نتایج حاصل نشان می دهدکه فیلد های چون Duration ، Poutcome و Previous نقش بیشتری بر سایر فیلد ها داشتند .
کاربرد داده کاوی بر روابط بین نمرات آزمون های ورودی با عملکرد شغلی و وضعیت ارتقاء آنان
کاربرد داده کاوی در بیماری قلبی
کاربرد داده کاوی در بیماری سرطان ریه
پیش بینی عودمجدد سرطان پستان به کمک داده کاوی
کاربرد داده کاوی در پیدا کردن انواع خرابی در شبکه ایرانسل
کاربرد داده کاوی در پیش بینی وضعیت تحصیلی دانشجویان با تکنیک های داده کاوی
ارائه چارچوبی برای شناسایی رابطه بین خصوصیات دستگیرشدگان با نوع مواد مخدرمکشوفه
تحلیل سبد سهام به منظور شناسایی الگوهای رایج در رفتار سهامداران
کاربرد داده کاوی در پیش بینی بیماری سرطان ریه
کاربرد داده کاوی بر تصادفات جاده ای و ارائه راهکار های برای کاهش آن
کاربرد داده کاوی در بانک ، مشتریان خوش حساب و بد حساب
بررسی عوامل موثر بر بیماری افسردگی و ارائه راهکارهایی جهت کاهش آن
طراحی یک متدولوژی مبتنی بر RFMجهت سنجش وفاداری مشتریان
کاربرد داده کاوی در بیمه - قراردادهای سود اور و زیان آور
کاربرد داده کاوی در بیماری سرطان ، خوش خیم و بد خیم
عوامل موثر بر بروز بیماری دیابت و ارائه راهکار جهت کاهش آن
کاربرد داده کاوی در اعتیاد به مواد مخدر
کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری- کالاهای مرجوعی
کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری – تحلیل سبد بازار
کاربرد داده کاوی در مخابرات ، سفارشی سازی در خدمات به مشتریان
کاربرد داده کاوی در رضایت شغلی کارکنان از شغل و سرپرست
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
دانلود نرم افزار IBM SPSS Modeler14.2
نرم افزار IBM SPSS Modeler14.2
IBM SPSS Modeler 14.2.x86
IBM SPSS Modeler 14.2.x64
انجام پایان نامه و پروژه های کارشناسی ارشد داده کاوی
انجام پایان نامه و پروژه های کارشناسی ارشد داده کاوی با نرم افزار کلمنتاین Clementine12
الگوریتم های دسته بندیClassification
درخت تصمیم :C5.0 ، CHAID ، C&R ،QUEST
شبکه عصبی :Neural Net
شبکه بیزین : Bayes Net
ماشین بردار پشتیبان : SVM
رگرسیون : Regression ، Logeistic
الگوریتم های خوشه بندی Clustering
خوشه بندی : k-Means ، kohonen ، Twostep ، Anomaly
الگوریتم های قواعد انجمنی : Apriori ، Carma ، Sequence
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
آموزش تصویری داده کاوی همراه با نرم افزار کلمنتاین Clementine12
آموزش تصویری داده کاوی همراه با نرم افزار کلمنتاینClementine12
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار
weka
clementine12
spss modeler14.2
rapidminer
:: موضوعات مرتبط:
weka-python -clementin-matla ,
,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0