طراحی یک متدلوژی مبتنی بر RFM جهت سنجش وفاداری مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

چکیده

داده کاوی یکی از تکنیک های جدید برای کاوش الگو ها با توجه به داده های مشتریان  است که سبب بهبود ارتباط با مشتری می شود و از ابزار ها مطرح در مدیریت ارتباط با مشتری می باشند. موضوع به این دلیل اهمیت دارد که سازمانها برای موفقیت در کسب و کار لازم دارند مشتریانشان را به درستی بشناسند  و نیاز ها و خواسته های آنها را پیش بینی  کنند .هدف از این تحقیق شناسایی مشتریان وفادار بر اساس تعداد خرید. (Monetary) ارزش پولی (Frequency) تکرار و (Recenty) تازگی انجام خرید از دستگاه های پوز در سراسر کشورمی باشد .

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com





:: موضوعات مرتبط: داده کاوی , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: